
Heeft u als stad of gemeente al eens aan citymarketing gedacht? Dan is dit boek de ideale aanzet om u op weg te helpen. U krijgt er antwoord op volgende vragen. Wat is citymarketing? Is het iets voor mijn stad of gemeente? Hoe pak ik het aan? Hoe stel ik een citymarketingplan op? Wie moet ik er allemaal bij betrekken? Hoe moet ik het evalueren en monitoren? Wat zijn de aandachtspunten?
Dit alles wordt aangevuld met voorbeelden uit de praktijk, concrete tips en 10 gouden regels.
Kortom: dit boek maakt u wegwijs in citymarketing vanaf het opstellen van uw plan tot en met de evaluatie! Een onmisbare leidraad voor elk bestuur dat meer wil halen uit zijn gemeente of stad!
Kostprijs: € 35,00. Te bestellen bij die Keure.
Deze website gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw gebruikservaring te verbeteren.
Deze website gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw gebruikservaring te verbeteren. Welke cookies en scripts actief zijn en hoe ze gebruikt worden kan u zien links. U kan deze instelling op ieder moment wijzigen. Lees meer in ons privacybeleid
NOTE: Deze instellingen gelden enkel voor deze browser en dit toestel.
We gebruiken technologieën, zoals cookies, om inhoud en advertentieboodschappen aan te passen zodat deze beter aansluiten bij uw interesses, om socialemediafuncties aan te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Deze informatie over het gebruik van onze website kan gedeeld worden met onze partners zoals Google, Facebook en andere media-en analysepartners.